RE-NET

RE-NET Hoogeveen

RE-NET is nauw betrokken bij glasvezelinitiatieven in Overijssel en Drenthe. Van vraagbundeling tot aansluiting is RE-NET de verbindende factor in samenwerkingen tussen lokale initiatieven en in staat om plannen te verwezenlijken. Hierbij zijn kennis en ervaring de pijlers waarop RE-NET gebouwd is. Met deze kwaliteiten bieden wij iedereen de kans om voorbereid te zijn op een toekomst waarin dataverkeer enorm zal toenemen.

Meer informatie is te vinden op de website van RE-NET Hoogeveen.

In het kort

  • Huishoudens verglaasd 6.243
  • Beschikbaar 6.243
  • Woonplaatsen leverbaar Hoogeveen, Fluitenberg, Pesse, Stuifzand
  • Status Direct leverbaar
  • Eigenaar RE-NET
  • Uitvoerder RE-NET

Speciaal aanbod tot 13 juli

Tot 13 juli kunnen inwoners uit het RE-NET levergebied gebruik maken van een speciaal aanbod. Doe je voor 13 juli een aanvraag kan je tijdelijk gebruik maken van de onderstaande voordelen. Meer informatie over deze actie is eveneens te vinden op de website van RE-NET Hoogeveen.

•  Geen aansluitkosten t.w.v. minimaal €695
•  3 maanden gratis internet bij een maandelijkse betaling*
•  €100 korting bij een jaarbetaling

*De eventuele kosten voor TV en/of bellen worden wel maandelijks gefactureerd.


Veel gestelde vragen

Wanneer ga ik betalen?

Alle eenmalige kosten zoals administratiekosten en borg worden in rekening gebracht ongeveer een maand voordat het abonnement in gaat. Meestal zijn deze kosten €25,- en €50,- respectievelijk. De maandelijkse kosten worden in rekening gebracht vanaf het moment dat de verbinding in gebruik wordt genomen. Als dat meer dan een maand duurt nadat wij het signaal op de lijn hebben gezet, dan begint de betaling op dat moment. Wij factureren elke maand vooraf. Het zou dus kunnen zijn dat je bijvoorbeeld halverwege een maand wordt opgeleverd, en dus de huidige maand en alvast de eerstvolgende maand betaalt.

Wanneer gaat het abonnement in?

Wanneer wij een bestelling ontvangen op onze website sturen wij een bestelbevestiging. Als wij een bevestiging hebben ontvangen gaan de twee weken wettelijke bedenktijd in. Na deze bedenktijd is het contract definitief.

Let op!

Het abonnement gaat pas echt in op het moment dat de verbinding in gebruik wordt genomen. Dat is ook het moment dat de eerste reguliere maandfactuur in rekening wordt gebracht.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als wij een getekend contract retour ontvangen heb je nog twee weken wettelijke bedenktijd. Daarna is het contract definitief. Indien het project Glasvezel Zuidenveld geen doorgang vindt, of wij om een andere reden niet kunnen leveren, kun je vanzelfsprekend afzien van het abonnement.

Kan ik tussentijds upgraden of downgraden?

Ja dat kan. Neem daarvoor gerust contact met ons op.

Kan ik een vast IP-adres krijgen?

Ja dat kan. Standaard is het IP-adres dynamisch, maar als je contact met ons opneemt zetten wij het graag voor je vast.