Vanaf vandaag kunnen klanten van Tweak inloggen op de nieuwe Mijn Tweak-pagina. De nieuwe pagina, die in een heel nieuw jasje is gegoten, is ontworpen om het voor u als klant nog makkelijker te maken om uw abonnement bij Tweak te beheren en naar eigen wens aan te passen.
Onze 'Mijn Tweak'-omgevinggeeft al sinds jaar en dag toegang tot allerlei nuttige informatie over uw abonnement. Zo kon u voorheen uw facturen inzien, klantgegevens wijzigen en uw e-mail-accounts en domeinnamen beheren. Toch begon de oude 'Mijn Tweak'-omgeving tekenen van ouderdom te vertonen en gaven klanten aan dat zij graag toegang zouden hebben tot een meer gebruiksvriendelijke interface waar zij bovendien meer invloed op hun eigen abonnement uit konden oefenen.
Nieuwe ontwikkelmethode
Met de nieuwe versie van 'Mijn Tweak' proberen wij in de eerste plaats een stabiele omgeving neer te zetten om later verder op door te bouwen. De omgeving is volledig losgetrokken van onze gewone website, www.tweak.nl, om ons de gelegenheid te bieden makkelijker uitbreidingen te maken op de nieuwe basis. Deze nieuwe omgeving is nadrukkelijk nog niet volledig af, hoewel het uiterlijk sterk vernieuwd is en enkele pagina's flink op de schop zijn gegaan bestaat er ook nog een aantal oude functies die wij nog niet onder handen hebben genomen.
Ons plan is om in de loop van de komende maanden steeds meer functionaliteit aan te passen, uit te breiden of domweg opnieuw vorm te geven. Bij belangrijke nieuwe functionaliteit zullen wij hierover berichten, in geval van kleine wijzigingen of verbeteringen zullen wij deze stilletjes doorvoeren. We zijn erg benieuwd naar jullie bevindingen en willen iedereen dan ook vragen om opmerkingen of feedback aan ons door te geven op info@tweak.nl, jullie inbreng wordt erg gewaardeerd!
Bekijk de nieuwe 'Mijn Tweak'-pagina's hier zelf.
Zelf televisiepakketten beheren
De voornaamste aanpassing die wij hebben gemaakt voor klanten met een Alles-in-1 abonnement is de mogelijkheid om vanaf nu via de Mijn Tweak-pagina televisiepakketten bij te bestellen of te annuleren. U kunt op elk gewenst moment een extra pakket als HBO of Eredivisie Live bestellen waarna u het vaak al binnen een uur zult kunnen gebruiken. Een pakket bestellen is zo makkelijk als klikken en accepteren, uw abonnement gaat direct in. De lijst met beschikbare pakketten is altijd toegespitst op uw huidige abonnement en zal in de toekomst automatisch uitbreiden wanneer er nieuwe pakketten beschikbaar komen.
Opzeggen van deze pakketten is ook geen probleem. Als u kiest voor een televisiepakket dan neemt u dat af voor een periode van minimaal een maand; daarna kunt u op elk gewenst moment deze dienst beëindigen. Ook is het mogelijk om nu alvast een einddatum voor uw pakket op te geven, zodat u het bijvoorbeeld nog een week kunt gebruiken. Wanneer u het abonnement liever per direct opzegt, dan is dat mogelijk indien u de minimale periode van een maand achter de rug heeft. Het is niet mogelijk pakketten op te zeggen die integraal onderdeel uitmaken van uw basisabonnement.
Bekijk de nieuwe 'Mijn Tweak'-pagina's hier zelf.
Vernieuwd factuur-overzicht
In het nieuwe overzicht van facturen kunt u gemakkelijk de facturen van het afgelopen jaar bekijken. In deze lijst is direct terug te zien of de factuur al betaald is, voor welk bedrag u deze maand gebruikt hebt en staan de specifieke factuurregels overzichtelijk opgesomd. Daarnaast is het mogelijk uw factuur hier nogmaals te downloaden zodat u uw eigen administratie compleet en op orde kunt maken.
Bekijk de nieuwe 'Mijn Tweak'-pagina's hier zelf.
Plannen voor de toekomst
Verder zullen wij in de nabije toekomst overgaan op een nieuw servicesysteem. Bij vragen of problemen kunt u in de toekomst voortaan via de Mijn Tweak-pagina contact opnemen met onze servicedesk. U hoeft slechts online een formulier in te vullen waarin u uw vraag of probleem kort omschrijft waarna wij u via de Mijn Tweak-pagina op de hoogte zullen houden van de laatste ontwikkelingen. Een support-ticket is door u zelf in te zien en de voortgang kan dag en nacht door u worden bekeken.
Op deze manier hopen wij de kwaliteit van onze service aan onze klanten verder te kunnen verbeteren, doordat wij sneller, efficiënter en duidelijker met onze klanten kunnen communiceren. Het oude e-mailadres info@tweak.nl zal wanneer deze nieuwe dienst wordt gelanceerd niet meer worden gebruikt. Voor vragen kunt u vanzelfsprekend ook nog altijd telefonisch terecht bij onze helpdesk op het nummer 0900-TWEAKHD (8932543) 10ct p/min.